26/6/13

UNHA BRANCA DE COBRE PARA MARTIÑO

UNHA BRANCA DE COBRE PARA MARTIÑO
Ramón Carredano Cobas.

Por Sara Barbeito Herrero. 3º S

Este pequeno libro gustoume moitísimo. Martiño soña cunha gran aventura na nao Santa María que foi moi real para el, e para min. Cantas veces desexei eu soñar un día que navegaba con Jack Sparrow polo Caribe?
Pareceume un libro moi entretido, graciosos e divertido. Martiño é un personaxe moi simpático. O que máis me chamou a atención ao principio foi o título, por que non o entendía. Ao final, cando Fernán lle entregou a moeda, entendino rapidamente. O das distintas partes do barco? Eu lera un libro que fala sobre piratas ao longo da Historia e nunha páxina había un barco coas súas partes explicadas e con nome, polo que entendía case todas porque xa as coñecía e algunha escapábaseme, pero volvía a miralo. O que máis me gustou foi o paxaro, Trinquete; eu ao principio xa sospeitaba de que se trataba dun soño e que Martiño escoitaba ao paxaro de verdade desde a súa habitación. Pero o que máis me impresionou foi a nota final do autor, na que explica que a nao Santa María, "A Gallega", afundiu e que un grumete chamado Martiño desapareceu mentres manexaba o temón. Iso si que me gustou moito. Grazas por recomendarme este libro, quedei moi contenta.

No hay comentarios: