16/11/11

OLLOS DE AUGA de Domingo Villar

A verdade é que esta novela policiaca me gustou moitísimo, sobretodo porque conseguiu engancharme de tal xeito que non podía parar de ler ata descubrir o que acontecera. O libro tamén me pareceu moi divertida e graciosa, grazas a Rafael Estévez e o seu sentido do humor tan característico. Non adoito ler libros deste estilo, pero agora penso empezar a facelo porque realmente son moi entretidos. Conforme ía lendo, íame imaxinando todo na miña cabeza: o morto, o comisario, o pub Idílico, a comisaría... e iso só ocorre cando un libro me gusta realmente. Ademais tamén me parece moi real, xa que é moi habitual botarlle as culpas a alguén porque a meirande parte das probas apunten cara a el e non se pensa e reflexiona con claridade.
En conclusión o libro pareceume moi entretido e interesante e ao mesmo tempo divertido.
Rebeca Montoiro, 4º ESO

No hay comentarios: